Friday, December 19, 2008

                             18/12 Börjar vår resa till usa. 4.30 åkte vi till helsingör sedan
                             vidare med tåget till kastrup. Allt gick bra inga förseningar där.
                             När vi skulle med planet till New york blev det lite försenat för att
                             maskinen som sorterar väskorna gick i sönder så då fick vi vänta
                             på i planet ca 40 min innan det lyfte till New york.
                             På planet var det full service med mat och dryck. Man hade egen tv
                             skärm i sätet framför sig där man kunde välja mellan filmer, musik, 
                             spel. Landningen i New york var pirrig, det sprängde i mina öron
                             på grund av min förkylning så det var hemskt!!! Jag fick inte tillbaka 
                             min hörsel förrän en timme senare. 
                            Nästa plan till Austin skulle gå kl 14.49 men det var framskjutet så 
                            när vi fått väskorna och lämnat de igen och gått genom säkerhets
                            kontrollen trodde vi att det var gott om tid men då ropade de i 
                            högtalarna efter oss att vi hade två minuter på oss  att infinna oss
                            PANIK fick vi och  sprang till gaten.
                     
                            

1 comment:

Oban said...

Ha ha vad ni ser pigga ut. Men det kan man väl stå ut med när man ska iväg.