Thursday, April 02, 2009

Kolla in så många steg jag har tagit. Efter jobb var jag på massage
sen åkte jag hem och lagade middag och då var det ju
fortfarade så ljust så jag tänkte jag tar en runda i byn.
Då hade jag 8000 steg och kl var 18, när jag kom förbi min systers hus
kom hon precis hem och ville gå en runda med mig.
Då gick vi råådalen rundan. När jag kom hem var kl 20 och jag hade
kommit upp i 17701 steg!!! Jag hoppas jag kommer upp i 18000
steg innan jag går och lägger mig. Så här många steg har jag
inte kommit upp i innan. Klapp klapp på axeln!
Men fy vad jag har ont i min häl nu. På lördag ska jag till
löplabbet och se vad de kan göra åt när man har hälsporre.
Kanske kan jag få en ny fot. Ha Ha!!

1 comment:

Oban said...

Heja Patricia! Vaad duktig du är. Den dagen jag gått 28 000 steg var jag helt dö i benen och höfterna flera dagar efteråt.
Idag ska det bli nya parker får se hur många steg det blir denna gången.
Kram från Tokyo