Saturday, November 07, 2009

Igår fick jag och min kollega de sista doserna av vaccinet
efter högstadie eleverna. Det kändes ingenting vilket jag trodde
att det skulle göra. Hela eftermiddagen var jag ok och kände inget
i armen men vid sex tiden på kvällen spände det lite.
På natten vaknade jag vid 12 tiden och var helt konstig
ont i kroppen och 38 grader feber och och skakig, yr i huvudet
och armen värkte. Jag kunde knappt sova sen.
Idag har jag varit trött och lite tung i knoppen och yrslig men
ingen feber i alla fall. Vi var och handla kakel till köket äntligen
(sätter in en bild senare på det) och jag köpte dessa curlingkängor.

2 comments:

Oban said...

Då ska du inte frysa om fötterna i vinter i heller.

Cattis said...

Hej Patricia! Hur är allt med dig? Tittar in här lite då och då för att se hur du har det. Fungerar det bra på det nya stället? Trivs du bra och så? Hoppas det iaf... Kram