Tuesday, February 02, 2010

Äntligen hemma
När jag slutade idag hade jag bestämt mig att jag
skulle träna. Men så kom snöstormen men Todde
sa att det var ingen fara att köra hem!!
När jag skulle köra hem och var vid råå och skulle
köra ner mot Gantofta så var där bilar som
stod och hade fastnat och 10 tal människor som hjälpte
till och putta på bilarna. Så snabbt som ögat vände jag
bilen och ringde Todde och frågade var jag skulle köra
då sa han att han hade kört vid raus precis
så jag körde där i stället men hela vägen mot
Gantofta var där stora driver med snö.
Men nu är jag hemma och kan pusta ut.
Men Todde är och jobbar på ett jobb så hoppas han
kommer snart också. Sen i morgon får man se om det
slutat snöa och de skottat vägarna så man kommer till jobb.
Annars har man ju alltid något att göra hemma eller hur?

1 comment:

Oban said...

Jag är så trött på det här snöandet.
Sara har varit på väg hem från sitt jobb sedan kl 17.45. Nu har hon suttit på ett tåg i Lund i 1 timme o 40 minuter. Nu är hon på väg till kompisar i Lund för att sova över där istället. Nu är kl 22.00.
Bra att du kom hem utan att fastna.