Friday, May 22, 2009

I onsdags när vi gick hem från vår utflykt med förskolan
gick vi under några träd och rätt som det var sket en fågel rakt
på min tröja urk. Mina arbetskamrater Rosa och Helene sa att
nu får du gå och köpa en lott så kanske du vinner för det betyder
ju tur med fågelbajs. Konstigt egentligen att det skulle betyda tur
att bli nersketen men när jag körde hem så gick jag in i affären och
köpte två tialotter men sen glömde jag bort att skrapa dom och
kom på det idag på morgonen och jag och jeffe skrapade vars en
och vann på bägge tio kr på vardera lott. Så tur var det att bli
nersketen!!! Nu ska jag gå och lösa in dom och få två nya lotter
också får vi se om man vinner mer!

1 comment:

Oban said...

Grattis och lycka till med de nya lotterna. Kanske det blir 10 000 kr nu, vem vet!!!!