Wednesday, May 27, 2009

Igår var jag och köpte två 5 kgs kattmat för 1000 kr.
Och jag tänkte att jag skulle sätta in de i skåpet men
gjorde aldrig det. Så de stod framme hela natten
och när jag var på toaletten på natten släppte jag in
katterna och somna om sen. Jag vaknade av att Todde
kallade på mig kl sex i morse och sa att katterna har
öppnat säckarna själva. Jag trodde det inte var sant och
sprang upp och såg vad de gjort! Jag tror att det är mest
Rasmus som har bitit i påsen men Findus har nog inte varit
sen på att äta. Ja det var bara att ta fram den gamla påsen och
ta över maten i den( tur jag sparat den). Den ena påsen behövde
jag bara tejpa där små hålen var så inte maten blir seg.

1 comment:

Oban said...

Varför skulle dina katter vara bättre än andras?
Djuren är inte bättre än människorna, hade det legat två jätte jätte stora choklad framme så hade jag nog smakat också.